Post
autor: Sebastian » 6 sie 2016, o 00:17
U mnie pociło sie kilka lat, ale zaczęło mocniej wiec jakos na wiosne zrobiłem - dekiel i głowica dokładnie wyczyszczone (na rogach fabrycznie byl sylikon), i odtłuszczone. Na to nowa uszczelka - koniecznie elring (nie najtańsza, ale jedna z lepszych, bo te korea i inne to po jakims czasie jest powrot wycieku), wraz z masą dirko - ja nałożyłem i na dekiel i na głowicę. Dodatkwo musza być nowe oringi - ja włożyłem zamienniki z chyba JPN,bo ori wychodza drogo.
Do dziś sucho, ale nie minęło dużo czasu bo nawet nie pół roku, ale ok 4-5kkm zrobione.
Z tego co od wielu lat czytam na forach to jedyny sprawdzony sposób na uszczelkę to: uszczelka elring+masa dirko+nowe oringi+czas na wyschnięcie.
Na wiosnę też, wkleiłem na dirko miskę w drugim aucie i sucho (mimo, że jedna śruba przy dociąganiu 20Nm się ukreciła..., ale na odcinku gdzie sa gesto ulozone), poprzednio mechanik wkleił na sylikon i niestety ciekło.
Serwisowanie, naprawa, montaż: klimatyzacji, wentylacji, systemów ogrzewania - kontakt PW.