HHR o samochodzie

Pozostało co nie wymienione: HHR, Avalanche etc
ODPOWIEDZ
waclaw
Świeżak
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2019, o 09:07
Imię: Mateusz
Chevi: brak
Silnik: brak
LPG: brak
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

HHR o samochodzie

Post autor: waclaw » 23 maja 2019, o 09:24

Cześć ,
HHR bardzo mało informacji można znaleźć w internecie. Wyobraźcie sobie ,ze loguje się na forum i kurka to samo...
Interesuje mnie silnik czy ciężki w naprawie czy jest bezawaryjny - czytałem w nielicznych artykułach ze potrafi zgasnąć podczas jazdy i koniec ...?
Czy ciężko jest z częściami i jak sprawa wygląda z blacharką... Czy w 10letnim hhr mogę spotkać rudą?

Dzięki

Matusz

Awatar użytkownika
szczuplin
Moderator
Posty: 1336
Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:00
Imię: Szczuplin
Chevi: Cruze, Aveo T300
Silnik: 1.8, 2H0, 141KM 1.2 86 km
LPG: BRC STAG4 Q-Box+
Lokalizacja: Dolina biedy
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: szczuplin » 23 maja 2019, o 09:29

Spytaj na Facebooku na naszej grupie dyskusyjnej tam jest dotarcie do większej ilości ludzi.
Chevrolet Cruze HB LT+ 1.8 + Chevrolet Aveo T300 1.2 86km

Awatar użytkownika
kucis30
Bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 3 lip 2017, o 10:41
Imię: Mati
Chevi: Cruze 2.0 CDI
Silnik:
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: kucis30 » 23 maja 2019, o 09:36

podpytaj usera topemo on jest właścicielem HHR'a
Cruze LS 2011, 2.0 CDI LNP 120kW

Awatar użytkownika
MrFabulous
Specjalista
Posty: 343
Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
Imię: Conradus
Chevi: Malibu LTZ|Epica LT
Silnik: LE9|X20D1
LPG: BRC SQ32|BRC SQ24
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: MrFabulous » 23 maja 2019, o 09:56

Silniki masz dwa do wyboru:

Mniejszy 2.2 o symbolu L61 występował w Oplach jako Z22SE. Wystarczy przejrzeć internet. Sporo informacji jest na forach Opla w tematach dotyczących Vectry i Astry. W 2010 roku tuż przed zakończeniem produkcji dokonano w nim zmian upodobniających konstrukcyjnie do większego LE5/LE9 i wyszło LE8, dodano wtedy możliwość zasilania bioetanolem. Jednakże ciężko jest kupić HHR z rocznika młodszego niż 2009, więc można powiedzieć że u nas nieosiągalny (niedawno była jedna sztuka w podkarpackim).

Większy 2.4 o symbolu LE5 występował później w Captivie i Antarze po 2012 roku, w Malibu też go znajdziesz. Całkiem fajna konstrukcja, niewysilona, hydraulika na zaworach, rozrząd na łańcuchu. Dobrze spisują się z instalacją LPG.

Sporo części mechanicznych da się zastosować od Opla, ale niestety jest to żmudna robota grzebania w amerykańskich katalogach i dopasowywania po numerach. W sumie bez różnicy wersja europejska czy amerykańska, wychodziły z jednej fabryki.

Na temat rdzy się nie wypowiem, HHR z bliska oglądałem w 2010 roku i wtedy najstarsze miały 3-4 lata.

Ogólnie HHR bardzo fajny model. Mimo niedużych wymiarów jest bardzo praktyczny i to mi się w nim najbardziej podoba. Jeździłbym. ;)

Awatar użytkownika
C77
Wymiatacz
Posty: 1806
Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
Imię: Miłosz
Chevi: Cruzak CC77
Silnik: 18XER
Lokalizacja: Tout Le Monde
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: C77 » 24 maja 2019, o 00:49

kucis30 pisze:
23 maja 2019, o 09:36
podpytaj usera topemo on jest właścicielem HHR'a
On parkuje na Winohradach przy sklepie gazowym?
MrFabulous pisze:
23 maja 2019, o 09:56
Większy 2.4 o symbolu LE5 występował później w Captivie i Antarze po 2012 roku, w Malibu też go znajdziesz. Całkiem fajna konstrukcja, niewysilona, hydraulika na zaworach, rozrząd na łańcuchu. Dobrze spisują się z instalacją LPG.
Pierwotnie miał być też w Cruzaku, ale GM dało ciała... i finalnie tylko Orlando go otrzymał.

Obrazek
Ex-dowódca Org Division "Z debilami nie gadam... z kłamczuchami też"
Edelweiss, Edelweiss, bless my homeland forever...
Obrazek
Ja na Drive2

Awatar użytkownika
kucis30
Bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 3 lip 2017, o 10:41
Imię: Mati
Chevi: Cruze 2.0 CDI
Silnik:
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: kucis30 » 24 maja 2019, o 06:17

C77 pisze:
24 maja 2019, o 00:54
On parkuje na Winohradach przy sklepie gazowym?
nie wiem czy przy gazowym, ale winogrady by się zgadzały no i pomarańczowy HHR w POZ jest prawdopodobnie tylko jeden :)
Cruze LS 2011, 2.0 CDI LNP 120kW

Awatar użytkownika
MrFabulous
Specjalista
Posty: 343
Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
Imię: Conradus
Chevi: Malibu LTZ|Epica LT
Silnik: LE9|X20D1
LPG: BRC SQ32|BRC SQ24
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: MrFabulous » 24 maja 2019, o 09:00

C77 pisze:
24 maja 2019, o 00:54
finalnie tylko Orlando go otrzymał.
Orlando dostał ten jeszcze nowszy z oznaczeniem LAF, co go montowali też w modelach Equinox/GMC Terrain i Buicku Regal. Dodali bezpośredni wtrysk i zwiększyli trochę moc.

Tak czy inaczej starsze LE5/LE9 pchali wszędzie gdzie się dało. Od małych Cobaltów SS przez roadstery Pontiac Solstice/Sky aż do małych SUVów czyli Saturna Aura (amerykańska Antara), czy wcześniej wspomnianej Captivy. W Chinach nawet wychodził spory VAN z tym silnikiem - Buick GL8. :)

Podsumowując: osobiście jakbym miał szukać HHR, to raczej z silnikiem 2.4.

Awatar użytkownika
papieju
Profesjonalista
Posty: 777
Rejestracja: 28 sty 2018, o 15:18
Imię: Marcin
Chevi: Nubira kombi 1.8 LPG
Silnik:
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: papieju » 24 maja 2019, o 12:55

Myślałem że Pt Cruiser ojca ma dyskusyjną urodę...

Awatar użytkownika
C77
Wymiatacz
Posty: 1806
Rejestracja: 29 mar 2015, o 00:20
Imię: Miłosz
Chevi: Cruzak CC77
Silnik: 18XER
Lokalizacja: Tout Le Monde
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: C77 » 28 maja 2019, o 14:49

MrFabulous, czyli chcesz powiedzieć że w swoim premium Malibu LTZ 2012 czy 2013
masz silnik generacyjnie starszy niż w Orlando 2011? :shock:
Ex-dowódca Org Division "Z debilami nie gadam... z kłamczuchami też"
Edelweiss, Edelweiss, bless my homeland forever...
Obrazek
Ja na Drive2

Awatar użytkownika
MrFabulous
Specjalista
Posty: 343
Rejestracja: 17 lis 2013, o 18:59
Imię: Conradus
Chevi: Malibu LTZ|Epica LT
Silnik: LE9|X20D1
LPG: BRC SQ32|BRC SQ24
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Re: HHR o samochodzie

Post autor: MrFabulous » 28 maja 2019, o 15:04

Dokładnie tak. Według specyfikacji jest to LE9, czyli przystosowany do zasilania bioetanolem LE5. Silnik, który pojawił się bodajże w 2006 roku w HHR i innych produktach GM w USA.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość