Odłączamy minus z akumulatora (wersja z podświetlonym schowkiem), żeby nie spowodować zwarcia i spalenia bezpiecznika.
Aby nam się łatwiej wymieniało filtr, a jest on umieszczony za schowkiem pasażera, najlepiej wymontować ten schowek i odkręcamy od spodu dwie śruby
Potem, otwieramy schowek i mamy kolejne śruby do odkręcenia.
Odpinamy od schowka przewody zasilające lampkę i wyciągamy cały schowek, teraz mamy więcej miejsca do zanurkowania, żeby odkręcić plastikową klapę podtrzymującą filtr.
Nie wiem ile w oryginale śrub było, u mnie zostały tylko dwie

Trzeba uważać przy zdejmowaniu, bo może być niespodzianka
Się wysypały liście.
Wyciągamy stary filtr ciągnąc go do dołu.
Stary filtr po roku użytkowania:
I nóweczka
Przy wkładaniu filtra w otwór, musimy zwrócić uwagę czy producent nie podał kierunku przepływu powietrza. Dalej montaż jest odwrotny co podałem.