


potem, od wewnętrznej strony, odkręcamy śruby prowadnika zacisku hamulca i wieszamy go sobie z tyłu na belce i wyciągamy klocki. Nie trzeba odłączać żadnych przewodów


Stare klocki


Kolejna czynność to wymontowanie wspornika zacisku hamulca i mamy teraz gołą tarczę. Na niej znajdują się dwie śruby, które musimy odkręcić, pod jedną znajduje się zespół regulatora, widoczny na 8 zdjęciu, nim regulujemy szczęki i trzeba go skręcić, aby łatwo zeszła tarcza

Po zdjęciu tarczobębna, widzimy szczęki hamulcowe i sprężynki, demontujemy wszystkie sprężynki, wyciągamy stare szczęki i zakładamy nowe.

Najpierw montujemy szczęki i tutaj trzeba uważać, gdyż sprężyna widoczna najbardziej po prawej może mocno doskoczyć i zgubić podkładkę. Przed wymianą moim zdaniem najlepiej albo spisać na kartce gdzie jaka sprężyna idzie


Wspomniany wcześniej zespół regulatora, poniżej nowej sprężynki, najlepiej po zdemontowaniu go przeczyścić. W tym momencie kończy nam się ta część trudniejsza.

Montujemy nową tarczę i jedną subę przykręcamy, natomiast poprzez drugą regulujemy docisk szczęk.

Teraz pozostaje nam montaż, zakładamy wspornik zacisku, montujemy klocki i skręcamy zacisk i cieszymy się nowością.

Wszelkie pytania proszę pisać w postach niżej, postaram się odpowiedzieć, bo nie każdy szczegół udokumentowałem zdjęciami

Powyższy poradnik nie jest instrukcją obsługi i za wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku niewiedzy i niekompetencji nie odpowiadam, naprawę przeprowadzacie na własne ryzyko.
Zakaz rozpowszechniania i udostępniania w całości jak i w fragmentach bez mojej zgody zabronione.