LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Wszystkie inne tematy dotyczące danego modelu
ODPOWIEDZ
krecix
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2016, o 11:42
Imię: Artur
Chevi: Spark M300
Silnik:
Lokalizacja: Ktc
Kontakt:

LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: krecix » 31 gru 2016, o 17:55

Witam. Gdzieś kiedyś przeczytałem/usłyszałem że są sparki które nie mogą mieć instalacji LPG ponieważ mają aluminiową głowicę. Czy jest to fakt ?? Spark rocznik 2013 silnik 1.0/50kW

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17595
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: etac » 31 gru 2016, o 17:59

Artur, 99,99999999% aut wyprodukowanych w ostatnich latach ma aluminiową głowicę, wiec nie wiem kto ci takich głupot naopowiadał, albo nie czytaj już Auto Świat ;)

Na forum jest kilka Spark'ow z LPG i sprawują się lepiej niz nie jeden Cruze tez z LPG
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

krecix
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2016, o 11:42
Imię: Artur
Chevi: Spark M300
Silnik:
Lokalizacja: Ktc
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: krecix » 31 gru 2016, o 18:03

Czyli nie ma przeciwskazań do montowania LPG w sparku ??

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17595
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: etac » 31 gru 2016, o 18:19

Jak jest założona przez dobrego mechanika, to LPG można założyć prawie w każdym aucie.

Nie szukamy najtańszej, a szukamy najlepszej instalacji
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

krecix
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2016, o 11:42
Imię: Artur
Chevi: Spark M300
Silnik:
Lokalizacja: Ktc
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: krecix » 31 gru 2016, o 18:30

Heh instalacja jakby miała być zrobiona to na pewno nie w warsztacie Miras&Janusz tylko u porządnego fachowca. I już wiem o co mi chodziło z aluminiową głowicą. To miały być wzmacniane gniazda zaworowe. Czy bez tego lepiej nie montować LPG, czy będzie podobnie jak było w cee'd-ach że ludzie skarżyli się na gniazda zaworowe ??

Awatar użytkownika
etac
Prezes
Posty: 17595
Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
Imię: Krzysztof
Chevi: Aveo T300
Silnik: 1.6 LDE
LPG: STAG
Lokalizacja: SBE
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: etac » 31 gru 2016, o 18:39

Dlatego trzeba kontrolować luzy zaworowe, co przy ogólnodostępnych kosztach regulacji, instalacja LPG czasem się nie opłaca.

A Spark ma tzw "szklanki", wiec sprawdzenie luzu zaworowego jest zalecane co 30k km
2007-2011 Chevrolet Lacetti 2.0 VCDi
2011-2013 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LS+ Premium
2011-2015 Chevrolet Spark 1.0 LS+
2013-2017 Chevrolet Cruze 2.0 TCDi LTZ
2013- > Chevrolet Aveo 1.4 LTZ
2012-> Chevrolet Aveo 1.6 LTZ

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 759
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Imię: Andrzej
Chevi: Captiva
Silnik: 2.2 184KM ON
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: endriu333 » 2 sty 2017, o 18:15

Moja mzonka ma średnią spalania w mieście 8,3 (duzo.korków) ale biorąc pod uwagę zrobi nie więcej jak 5-10kkm tez poddaję sens instalacji LPG w tym silniku tzn. 1.2 ...
Chevrolet Captiva MY2012 2.2 (184/210.3KM, 400/447.6Nm) ON / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 759
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Imię: Andrzej
Chevi: Captiva
Silnik: 2.2 184KM ON
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: endriu333 » 8 sty 2017, o 20:37

A ktoś na forum ma sparka 1.2 z lpg?
Chevrolet Captiva MY2012 2.2 (184/210.3KM, 400/447.6Nm) ON / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas

zed
Bywalec
Posty: 193
Rejestracja: 17 maja 2016, o 16:04
Imię: Zenon
Chevi: Aveo
Silnik:
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: zed » 9 sty 2017, o 04:40

Przeczytaj sobie o Aveo z lpg- to są takie same silniki.

krecix
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2016, o 11:42
Imię: Artur
Chevi: Spark M300
Silnik:
Lokalizacja: Ktc
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: krecix » 11 sty 2017, o 22:17

Dzięki wam za udzielenie odpowiedzi. W niedługim czasie udam się do gazownika. Pytanie z ciekawości, używał ktoś lubryfikacji w tym aucie ?? Zbędny bajer, coś pomaga czy lepiej to zamontować ??

@zed Jak mi znajdziesz aveo 1.0 16v Stec w aveo to dostaniesz duże ............... nic :P

Awatar użytkownika
endriu333
Profesjonalista
Posty: 759
Rejestracja: 29 wrz 2016, o 15:54
Imię: Andrzej
Chevi: Captiva
Silnik: 2.2 184KM ON
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: LPG w Sparku a aluminiowa głowica

Post autor: endriu333 » 12 sty 2017, o 22:24

różne są opinie o lubryfikacji - dużo nie kosztuje bo ok 300zł tylko jest upierdliwa bo trzeba ją dolewać....podobno zawsze można ją dołożyć do instalacji LPG.... co do silnika 1.2 spark to jestem już jednak umówiony do gazownika - zobaczymy jak będzie się sprawował na LPG (zdecydowałem się na instalację OMEGAS) i oczywiście bez lubryfikacji....
Chevrolet Captiva MY2012 2.2 (184/210.3KM, 400/447.6Nm) ON / Chevrolet Spark MY2011 1.2 + LPG LandiRenzo Omegas

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spark Ogólnie o modelu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość